Katalog všech výrobků

Dříve Eurona vydávala katalog 2 x ročně – na jaře (v březnu) a na podzim (v září). Nyní vychází jednou ročně. Kdo se setkává s Euronou poprvé, je překvapen, jak širokou škálu výrobků Eurona nabízí. Má okolo 400 stran a mimo bytové drogerie v něm (stejně jako na e-shopu) najdete také kosmetiku, přípravky pro mazlíčky, rostliny, na auto, čaje, kávu, zdravé tyčinky (většino RAW), vlastní med a hlavně čerstvé ryby.

Prohlédnou si jej můžete i přímo na webu Eurony. Zkoušela jsem funkci i na chytrém mobilu a není potřeba žádnou aplikaci ani stahovat.

První balík a katalog

Katalog vám automaticky přidají do vašeho prvního balíku. Není potřeba si jej vkládat do košíku. Pokud oceníte tištěný katalog ještě před první objednávkou, využijte možnost Testovací sady. Je to balíček obsazující 6 vzorků (mé nejoblíbenější), e-book Návod k požití (pro usnadnění), také i tištěný katalog a ceně je zahrnuto i poštovné. Přes léto mám na sadu akci a pořídíte tuto sadu za pouhých 99 Kč (jen katalog stojí 59 Kč).

S čím v Euroně začít?

Moji první objednávku mi dělala kamarádka. Já si nechala poradit a nelitovala jsem. Můžete se inspirovat pod záložkou TOP výrobky. Pokud mám obecně něco doporučit, začněte určitě praním, přípravky do myčky (nebo na nádobí), z koncentrátů si pořiďte zejména “univerzál” (viz video níže) a Čistič koupelen. Svou účinností vám vyrazí dech také Čistič na trouby a grily, Multifunkční kyslíkový agent a pokud řešíte vodní kámen, nezapomeňte na Supergel. Určitě oceníte přípravky na WC – krásně voní, neobsahují žádný chlór a navíc jsou účinné. Pro Euronu jsou typické nádherné vůně. Pokud poprvé objednáte za 100 bodů, automaticky dostanete krásný box se sadou 30 vůní (aviváže) a pak si můžete přičichnout, co se vám líbí nejvíc.

Sezónní katalog

Několikrát do roka vychází i menší katalog s akčními sadami nebo dárky. Vždy na mém webu najdete aktuální katalog a můžete si vybrat finančně výhodnou sadu. Někdy jsou součástí i limitované edice vůní, které můžete objednat pouze v době platnosti sezónního katalogu (většinou v létě a o Vánocích). Výše jsem zmínila 100 bodovou objednávku. Na toto téma jsme s Jaroslava Šrámková natočili video:

Nový katalog vám přijde poštou

Eurona zasílá vždy nový aktuální katalog (také sezónní = akční leták) poštou všem, kteří si u první objednávky zatrhli automatické rozesílání a zároveň si v předešlých 3 měsících udělala alespoň 1 objednávku (klidně jediného výrobku). Pokud vám katalog nepřišel, zkontrolujte si na webu Eurony nastavení automatického zaslání katalogu. Klikněte na své jméno a otevře váš profil. Úplně vpravo klikněte n oznámení a vy uvidíte, co máte zatrženo.

Členění katalogu

Výhodou tištěného katalogu je, že jsou sekce odlišeny i barvou. U každého výrobku (podobně jako na webu) najdete použití a také případné ředění. Pokud si nejste jistí, neváhejte se mi ozvat a ráda poradím (info@uklideko.cz nebo 605 714 490).

Katalogové ceny

Podobně jako na webu vidíte v katalogu katalogové ceny. Jsou to ceny pro konečného spotřebitele. Pokud si tedy Euronu od někoho kupujete, má povinnost vám výrobek prodat za tuto cenu. Pokud si zboží objednáte sami, automaticky získáváte nižší ceny. Už v první objednávce je to sleva na marži 20%. Tuto cenu získáte, když katalogovou cenu vydělíte 1,2. Podle objemu můžete mít ceny ještě nižší (sleva na marži až 30%).

Hledáte body?

Kdo už Euronu malinko zná nebo si sám objednává, zajímá se i o body. Na webu jsou u jednotlivých výrobků po rozkliknutí a v katalogu je najdete úplně na konci. Je tam kompletní seznam výrobků s cenami (katalogovými) v korunách i eurech a také v posledním sloupečku jsou i body. Některé výrobky jsou barevně odlišeny:

růžová – akce, zelená – inovace, žlutá – novinka, modrá – lepší cena, fialová – dárek, oranžová – sezonní prodej (týká se například medů, které lze koupit pouze na podzim)

Pin It on Pinterest

Share This