Skvělý servis
Líbí se mi, jak Eurona vychází zákazníkům vstříc. Pokud se stane a jste s něčím nespokojeni, můžete výrobek vrátit. Stejně tak jak v restauraci nemůžete vrátit jídlo, když jej až na jedno sousto sníte, podobné je to i u Eurony.
Co je potřeba splnit
Když jste nespokojení a chcete výrobek vrátit, musí mít alespoň 80 % obsahu. Prostě nechodí to tak, že si půl roku uklízíte a když už máte na dně, budete výrobek reklamovat. Možná to pravidlo existuje, protože jsme v Čechách.
Reklamaci je potřeba uplatnit do 30-ti dnů po převzetí zboží. Pokud vám tedy přijde balík, výrobky hned vyzkoušejte.
Co se bude dít
Po vrácení výrobku vám Eurona zašle nový výrobek, vymění za jiný nebo vám hodnotu výrobku odečte v příští objednávce.
Praktický návod
Na stránkách Eurony klikněte na “Kancelář” a v pravém sloupci najdete Reklamační protokol, který vyplníte (jméno, registrační číslo, adresu, telefon, e-mail). Napište důvod reklamace, datum objednání, číslo faktury a zda požadujete výměnu zboží, zaslání v další objednávce nebo vrácení peněz (pak uveďte i číslo účtu). Reklamované zboží zašlete na adresu sídla společnosti: Eurona s.r.o., Lhota za Červeným Kostelcem 261, 549 41 Červený Kostelec.
Jak vše urychlit
Pro urychlení reklamace můžete nejdříve zavolat nebo napsat e-mail.
ZÁKAZNICKÁ LINKA EURONA s.r.o.: Po – Pá 8h – 16h hod
E-mail: prodej@eurona.cz
telefon: +420 491 451 516
telefon SK: +421 692 022 727
Ptejte se
Věřím, že taková situace nenastane. Často je to spíš neznalost výrobku. Hlavně na začátku ještě nemáme “třepací návyk” – výrobky obsahují minimum chemie a je potřeba je vždy před použitím protřepat. Výrobky z Eurony jsou koncentráty, je potřeba je ředit. Tak předejdeme nespokojenosti z neznalosti. Pokud si nejste jistí, ptejte se a pište. Jsem tu pro vás a nejsou to jen slova.