Ceny A, B a C
Ceny A
Ceny B
Ceny C
Tři typy cen
Cena A
Pokud v daném měsíci odeberete zboží za méně než 100 bodů = 0 – 99 bodů, máte nárok na cenu A. Cena A je ta, za kterou jste nakupoali u první objednávky. Byla vám tedy poskytnuta sleva (marže 20 % dolů).
Cena B
Pokud jste v daném měsíci objednali alespoň za 100 (až 199) bodů, následující měsíc nakupujete se slevou na marži 25 %. Většina z vás si udělala tu nejvýhodnější objednávku = za 100 bodů. Máte tedy pak nárok na ještě nižší cenu. Výpočet skutečné ceny k zaplacení je váš nákup v katalogových cenách děleno 1,25.
Cena C
Nejlepší ceny v dalším měsíci dosáhnete, když si objednáte zboží v daném měsíci alespoň za 200 bodů. To jsem udělala i já a tak vidíte na obrázku marže na tento měsíc 30 %. Výpočet skutečné ceny k zaplacení je váš nákup v katalogových cenách děleno 1,3.
Kde najdu, na jaké ceny jsem dosáhl(a)?
Pokud si děláte svou úplně první objednávku, vidíte na webu i ve svém košíku katalogové ceny (vyšší, než budete pak platit). Až vyplníte při registraci (vyplnění adresy a dalších údajů pro zaslání balíku) a potvrdíte GDPR (souhlas, že jste to vy – legislativní povinnost), získáváte velkoobchodní ceny. U první objednávky je to sleva na marži 20% a může to být pak až 30% (podle objemu objednávek v předešlém měsíci.
Zajímá vás cena, kterou budete platit? Stačí katalogovou cenu vydělit 1,2. Například velmi oblíbený výrobek je „univerzál“, který v katalogových cenách stojí 229 Kč. Výpočet: 229/1,2=190,83 Kč.
Pokud si už objednáváte po registraci (přihlašujete se už e-mailem a svým heslem), vidíte své skutečné ceny (sleva je už odečtena).
Není vám něco jasné? Pište nebo volejte, ráda vám výpočet ceny objasním.
Můžete vydělat jmění, ale k čemu to bude, když tomu obětujete své děti, přátele nebo zdraví? Můžete si dovolit spoustu věcí, ale jak vám mají dělat radost, když se o ně nebudete mít s kým podělit? Kdy si naposledy někdo vzal takové věci s sebou do hrobu?
Jsou lidé, kteří to opravdu chápou, a je jich čím dál více… Další zjistili, že vykonávání monotónní práce, přestože trvá pouze 40 hodin týdně, také opravdové štěstí nepřináší. Pochopili, že namáhavá práce, která nemá smysl, neotvírá dveře ke spokojenosti v čase, který jim zbývá.
Hlavním lákadlem pro většinu lidí v této skupině je však pro mnohé základní a pro jiné konečný produkt, který prodávají: Svoboda.
Osvobození od nouze, možnost žít skutečně smysluplný život plný hojnosti – nahlas, barevně a VE VELKÉM.