Péče o vlastní síť

Časový harmonogram měsíce

Máme za cíl budovat síť a pasivní příjem. Jak to děláme?

Jsou dvě hlavní cesty a každopádně se věnujeme oběma. Ta první je Euronu šířit dál = registrujeme nové zákazníky (nové aktivní poradce). To je úkol č. 1 a bez něj to nepůjde.

Druhá cesta je péče o stávající samospotřebitele a také o ty, co se rozhodli Euronu šířit dál (aktivní) – úkol č. 2. Pokud tohle děláme, nejde neuspět.

Některé činnosti se liší v průběhu měsíce – od uzávěrky k uzávěrce. Pokud začínáte, pomůže vám jednoduché rozdělení na 3 dekády (třetiny měsíce).

první dekáda měsíce – 1. až 10. den v měsíci

Nezapomínejte se odměnit za předešlý měsíc.

Udělejte si vlastní 100 bodovku. Netušíte proč? Lidé kolem vás se chovají podobně jako vy (kopírují, duplikují). Když jste i vy ochotni to neodkládat, i vaši zákazníci a aktivní lidé pod vámi to budou dělat.

Na začátku měsíce pošlete veškeré odměny a dárky. Pokud jste na úplném začátku, může to být i drobnost (malý vzorek k vyzkoušení, sašetku za větší objednávku…). Předejte svým lidem dárky ode mne, pokud jsme se domluvily, že je pošlu vám a vy si je svým lidem osobně předáte. Samozřejmě to můžete dle časových možností odložit i na druhou dekádu.

Projděte si Aktivity Report Poradce a podívejte se, zda některý zákazník opakovaně objednává (je spokojený) – možná uvažuje Euronu šířit dál a potřebuje od vás informace ohledně MLM. Spojte se daným člověkem hned nebo si vytvořte seznam, s kým se v průběhu měsíce chcete spojit.

Můžete také pracovat s lidmi, kteří díky velké objednávce mají větší slevu na marži – mohou využít k levnějšímu nákupu. Je opět na vás, zda si vytvoříte seznam úkolů nebo to zvládnete hned v prvním týdnu.

Podívejte se v Aktivity Reportu Poradce, kdo už dlouho neobjednal (v liště sloupec Mě) a oslovte jej. Já například posílám dopis se vzorky a informací, že po 12 měsících se jejich účet uspí.

druhá dekáda měsíce – 11. až 20. den v měsíci

Je to období po výplatě a mnozí si v tuto dobu ochotněji objednají. Budou víc reagovat a chtít objednávat.

Pokud jste nestihli všechny úkoly první dekády (odměny, dárky, potenciální aktivní lidi, výhodnou marži spotřebitelů na daný měsíc), postupně si odškrtávejte svůj seznam úkolů z první dekády.

Třetí dekáda měsíce – 21. až 30. den v měsíci

Zkontrolujte si, zda máte splněné podmínky pro svou provizi (100 bodů nebo 3 registrace nad 60 bodů? Kontrolujte i aktivní lidi pod sebou, aby nepřišli o provizi.

Projděte si, zda si lidé pod vámi vybrali dárky v Úspěšném startu a také zda si vybrali bonusové kredity. Pokud ne, spojte se s nimi.

Připomeňte lidem pod vámi prémiový program Úspěšný start, zda mají zájem o dárek (aviváž, univerzál, tekutý prací prášek). Úplně stejně připomeňte dárky, na které mají nárok ode mne – dárek v daném měsíci za 100 bodovku, dárek nově registrovaným s alespoň 60 body. Máte důvod se lidem ozvat a nabídnout výhodu, mnozí to opravdu ocení a tak si můžete dotáhnout body na vaši vysněnou pozici.

Od Eurony můžete získat odměny jednak za splněný Úspěšný start člověka pod vámi nebo také například za školení. Pošlete potřebné podklady na prodej@eurona.cz.

Naučte se na evidenci používat EXCEL

Na začátku si ještě pamatujete, koho máte v síti a jak často si objednává. Časem to už není možné v hlavě udržet a navíc v přehledné tabulce vidíte po jednotlivých měsících, kolik bodů kdo udělal. Možná Excel nemáte rádi, přesto doporučuji se s ním skamarádit. Ideální je začít hned, dokud je to pár lidí a jen několik měsíců.

Odkaz ke sdílení: https://youtu.be/Rm-nnGej2ng

Odkaz ke sdílení: https://youtu.be/i4lv1u7BkuA

Účet je aktivní pouze 12 měsíců od poslední objednávky

Pokud si zákazník 12 měsíců neobjedná, je jeho účet uspaný. Co to znamená? Registrace na daný e-mail stále existuje (i jeho registrační číslo), ale nemůžete se na e-shop Eurony přihlásit. Je potřeba na Euronu zavolat a požádat o aktivaci nebo to lze vyřídit i e-mailem.

Pokud si tedy někdo objednal naposledy 15.8. 2019 a nyní je srpen 2020, je dobré se s těmito lidmi spojit (telefonát, e-mail, SMS nebo poslat dárek s dopisem) a předat potřebné informace. Je to další způsob, jak můžete předáním informace získat nějaké body. Následující měsíc tyto lidi neuvidíte ani v Aktivity Reportu Poradce – pro vás v ARP zmizí (nemáte na ně ani kontakt, pokud si nevedete evidenci).

 

Pin It on Pinterest

Share This